Türk erkeğinin ayrılık klişeleri

Türk erkeğinin ayrılık klişeleri
Evlenmemek için kıvranan Türk erkeğinin komik ayrılık gerekçeleri.

Dikkat! Bu gerçekleri sıralamaktaki amaç, evlenmeme hakkını kullanan erkeği karalamak değildir. Tek gaye, gerçek duygularını ifade etmek yerine yalan söyleyen, bu yalanları da yüzüne gözüne bulaştıran erkeği en azından biraz yaratıcı olmaya davet etmektir.

Sen daha iyilerine layıksın

Çok merak ediyorum. Ben daha iyilerine layıksam sen kimlere layıksın? Bunca zaman bana layık olmadığını bildiğin halde niye benimle oyaladın kendini? Bırak beni sana yazık olmadı mı?

Ben sana göre değilim

Soru 1: Neden?
Soru 2: Bunu tam olarak ne zaman anladın?

Peki sen kime, kimlere göresin! Bana başka kadınlarla ilgili olan kısmı değil, seninle ilgili olan kısmı anlat. Niye? Akla yakın birkaç sebep sırala.

Benden koca olmaz

Bu cümleyi direkt şöyle çevirmek gerekir: Senden koca değil hiçbir şey olmaz! Benim de seninle işim olmaz!

Evliliğe hazır değilim

Ana rahminden çıkamamış Türk erkeğinin evliliğe hazır olması zaten skandaldır. Hazır hissettiğini söyleyenlere de dikkat etmek gerekir. Zira kendine bir hayat arkadaşı değil yeni bir anne arama ihtimali yüksektir!

Baba olmaya hazır değilim

Hoppala! Evlenmek eşittir çocuk mu? Belki çocuk istemiyor kadın, sadece evlenin istiyor. Olamaz mı? "Seni galiba sevmiyorum, sanki Nazlı daha güzel" diyemiyorsun. "Bu sene de bekâr gezelim" demeye dilin varmıyor. "Annemlerin evinde çok rahatım ya" desen hiç olmaz. Ama böyle de kafasını vitrinin altına saklayınca görünmediğini sanan poposu dışarıda kalmış kediye benziyorsun. Ve bilesin, onun kadar sevimli değilsin!

YorumlarKapatBakın